W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP (konto jest bezpłatne).
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypenienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7:30-15:30) do sekretariatu instytucji mieszczącego się w pokoju nr 1 przy Al. Jana Pawła II 15 w Pionkach na następujących nośnikach danych:
Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF XLS CSV TXT GIF, TIF, BMP, JPG PDF ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Dokumenty elektroniczne niespełniające wszystkich wymagań określonych powyżej będą automatycznie odrzucane i pozostaną nie rozpatrzone. W takim wypadku nie będą podejmowane żadne czynności związane z informowaniem nadawcy takiego dokumentu elektronicznego.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu na ePUAP
W celu wysłania dokumentu elektronicznego należy posiadać podpis kwalifikowany lub konto na portalu ePUAP i profil zaufany.
Instrukcje zakładania konta oraz wysyłania dokumentów drogą elektroniczną. |