pionkim.bip.gmina.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Urzędu Miasta pionki.pl
Zamówienia publiczne strona główna 

Zamówienia publiczne

Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ulicy Willowej w Pionkach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ulicy Willowej w Pionkach
Data zamieszczenia w BZP: 15.04.2016r., numer ogłoszenia: 42295 - 2016;

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 341 42 00, faks 48 341 42 04.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ulicy Willowej w Pionkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonania kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ulicy Willowej w Pionkach, na długości ok. 337 m. Lokalizacja: dz. nr 1363.1, 1381, część dz. nr 1127.1 (obszar skrzyżowania), gmina m. Pionki, powiat radomski, województwo mazowieckie. Szczegółowy przebieg i lokalizację drogi gminnej pokazano na planie orientacyjnym, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Ogólna charakterystyka istniejącej drogi: Istniejąca droga posiada przekrój drogowy, z jezdnią jednopasmową, dwukierunkową, o szerokości wynoszącej ok. 5,0 m oraz na końcowym odcinku jezdnia o szerokości 3,80 m. Nawierzchnia jezdni wykonana jest z bloczków zblokowana krawężnikami drogowymi. Ulica nie posiada wyodrębnionych chodników, ruch pieszy odbywa się po jezdni. Droga ta posiada włączenie do drogi gminnej ul. Reja, krzyżuje się z drogą gminą ul. Armii Krajowej. Kanalizacja deszczowa: odwodniony jest jedynie obszar skrzyżowania ul. Willowej z ul. Armii Krajowej za pomocą wpustów deszczowych ścieki z jezdni kierowane są do kolektora zabudowanego w ul. Augustowskiej. Cały odcinek drogi przeznaczony do przebudowy przebiega przez m. Pionki, w terenie zabudowy jednorodzinnej. 3. Wstępne założenia do projektowania: - kategoria - droga gminna (droga gminna - zgodnie z uchwałą Rady Miasta Pionki nr XVII/194/99 z dnia 17.12.1999 r., wg MPZP m. Pionki położona na terenie MN - tereny budownictwa jednorodzinnego), - klasa drogi - D (dojazdowa). 4. Zakres opracowania: przebudowa ulicy w istniejącym pasie drogowym, m.in. poprzez wykonanie ciągu pieszo- jezdnego i ustanowienie strefy zamieszkania, wzmocnienie konstrukcji jezdni polegające na wykonaniu nakładki bitumicznej z dwóch warstw mieszanki mineralno- asfaltowej, wymiana krawężników betonowych, przebudowa skrzyżowań i zjazdów, rozbudowa kanalizacji deszczowej, montaż progów zwalniających. 5. Projekty budowlane wykonawcze przebudowy drogi gminnej powinny obejmować m.in.: 1) projekt zagospodarowania terenu objętego opracowaniem w granicach ustalonej lokalizacji zawierający naniesione istniejące sieci uzbrojenia podziemnego; 2) projekt budowlany wykonawczy cz. drogowa i innych obiektów towarzyszących w granicach opracowywanej dokumentacji (w tym: zjazdy z drogi, przejścia dla pieszych, zatoki parkingowe, itp.) wynikających z przyjęcia prawidłowych i bezpiecznych rozwiązań projektowych; 3) projekt budowlany wykonawczy odwodnienia drogi (budowy kanalizacji deszczowej) zapewniający prawidłowe odwodnienie dla projektowanego układu; 4) projekt budowlany wykonawczy oświetlenia ulicznego w przypadku kolizji z istniejącym oświetleniem lub braku oświetlenia (linia kablowa, oprawy LED); 5) projekt budowy lub ewentualnej niezbędnej przebudowy obiektów, ogrodzeń, schodów, konstrukcji wsporczych w zakresie zapewniającym poprawne rozwiązanie zarówno nowoprojektowanych jak i przebudowywanych elementów; 6) projekty przebudowy lub zabezpieczenia kolidującego uzbrojenia podziemnego i naziemnego w zakresie wynikającym z potrzeb przedmiotowej inwestycji oraz uzasadnionych wymogów poszczególnych administratorów sieci. Zakres przebudowy istniejącej infrastruktury powinien zapewniać możliwość prawidłowego dostosowania istniejącej infrastruktury do nowych warunków; 7) zatwierdzony przez Starostę Radomskiego projekt stałej organizacji ruchu; 8) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 9) przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie. 6. Projektant w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany jest także do: 1) wystąpienia i uzyskania koniecznych opinii, decyzji i uzgodnień Projektu budowlanego, koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę (oddzielnie dla każdego zadania) oraz poniesienia wszystkich kosztów z tym związanych. 2) uzyskania wszelkich innych opracowań niezbędnych dla kompletności dokumentacji i wynikające z uzgodnień, np.: informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, tylko w przypadkach gdy ich opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający deklaruje współpracę przy wydawaniu tych decyzji, które są zależne od Zamawiającego, aby zostały one wydane w jak najkrótszym czasie. 3) wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru objętego przedmiotem zamówienia Zamawiający dostarczy Projektantowi w dniu podpisania umowy. 4) uzupełniania materiałów i udzielania stosownych wyjaśnień na wezwanie właściwego organu wydającego pozwolenie na budowę (Starostwo Powiatowe w Radomiu) po złożeniu wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę (oddzielnie dla każdego zadania) i w trakcie trwania postępowania o wydanie pozwolenia na budowę. 5) nieodpłatnego i niezwłocznego udzielania wyjaśnień na ewentualne zapytania oferentów, jakie zostaną złożone w toku postępowania przetargowego na wykonanie robót budowlanych realizowanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, a także wyjaśnień w przypadku złożenia protestu. 6) uzyskania aktualnych map do celów projektowych w formie numerycznej i papierowej, wykonanych na podstawie obowiązujących przepisów, przyjętej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 7) Projektant dołączy do każdego projektu budowlanego oświadczenie, że jest on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 7. Wymagania formalne: 1) Projektant przed przystąpieniem do prac projektowych przedstawi wersję roboczą projektów (koncepcje) do zaakceptowania przez Zamawiającego. Zaakceptowana wersja robocza projektu będzie podstawą do dalszego opracowania, wystąpień oraz uzgodnień. Uzgodnienia z zamawiającym dotyczą głównie: konstrukcji wzmocnienia jezdni, konstrukcji chodnika, umiejscowienia i ilości miejsc postojowych, sposobu odwodnienia drogi, stałej organizacji ruchu. 2) Do opracowanej dokumentacji budowlanej należy dołączyć oświadczenia projektantów branżowych, że dokumentacja spełnia wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.). 3) Dokumentacja budowlana powinna być uzgodniona ze wszystkimi instytucjami branżowymi, których urządzeń dotyczą prace projektowe..
II.1.5) Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 74.23.20.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz Oferta, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 98
2 - Termin wykonania zamówienia - 2
IV.2.2) Przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (zarówno rezygnację z poszczególnych zadań, jak również rezygnację lub ograniczenia zakresu wykonywanych opracować w poszczególnych zadaniach) w sytuacji, gdy wykonanie danych prac projektowych będzie niemożliwe (np. ze względu na sprawy własnościowe) lub w sytuacji, gdy wykonanie danych prac projektowych będzie zbędne, niecelowe lub nieprzydatne dla Zamawiającego. Decyzję ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy będzie podejmował Zamawiający. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT, 2) W przypadku ograniczenia (zmniejszenia) zakresu rzeczowego przedmiotu umowy wynagrodzenie ulegnie stosownemu obniżeniu. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy - termin ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1) okoliczności (przyczyn) nie leżących po stronie wykonawcy, w tym w szczególności: - wstrzymania wykonywania prac przez zamawiającego, - odmowy lub opóźnień wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę. 2) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 3) zlecenia przez Zamawiającego wykonania zamówienia dodatkowego (jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego). 7. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego. 8. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                                                                    (-) Burmistrz Miasta Pionki

 

 

SIWZ

załącznik nr 1 do SIWZ - oferta

załącznik nr 2 do SIWZ - umowa

załącznik nr 3 do SIWZ

załącznik nr 4 do SIWZ

załącznik nr 5 do SIWZ

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Opublikowane przez: Piotr Stolarski | Data wprowadzenia: 2016-04-15 14:19:56.
Data wprowadzenia: 2016-04-15 14:19:56
Opublikowane przez: Piotr Stolarski
  Biuletyn Informacji Publicznej - pionkim.bip.gmina.pl